قاصدک

قاصدک! هان، چه خبر آوردی؟ از کجا، وز که خبر آوردی؟ خوش خبر باشی، امّا، امّا گِرد بام و درِ من بی‌ثمر می گردی. انتظار خبری نیست

قاصدک

قاصدک! هان، چه خبر آوردی؟ از کجا، وز که خبر آوردی؟ خوش خبر باشی، امّا، امّا گِرد بام و درِ من بی‌ثمر می گردی. انتظار خبری نیست

و اما عشق

چقدر خوبه که تو هستی

چقدر خوبه تورو دارم 

چقدر خوبه که از چشمات میتونم شعر بردارم 

تو که دلواپسم میشی همه دلواپسیم میره 

شاید این واسه تو زوده یا شاید واسه من دیره......... 

 بعد از اون شکستی که تو زندگیم داشتم و صدای شکستنش تموم شهر را تکون داد !هیچ وقت فکر نمیکردم دوباره خونه دلم مهمون عشق بشه و تموم غبار های کهنه مونده رو شیشه  دلم را بتونه پاک کنه و دوباره سراسر وجودم زلال بشه زلال عشق زلال مهربونی های مهربونترین مرد زندگیم امیرم 

   

دل نوشت:میگن موقع خوندن خطبه عقد فرشته ها از آسمون میان بالا سر عروس و داماد و دعاشون را بر آورده میکنن ، منم موقع خوندن خطبه عقدمون تنها دعایی که کردم این بود که :  

خدایا مهر من واسه همیشه تو دل امیر سبز بمونه

نظرات 1 + ارسال نظر
خانومی یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:34 ب.ظ http://khanoomi.blogsky.com/

انشا الله که همیشه همین طور باشه

مرسی خانومی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد