قاصدک

قاصدک! هان، چه خبر آوردی؟ از کجا، وز که خبر آوردی؟ خوش خبر باشی، امّا، امّا گِرد بام و درِ من بی‌ثمر می گردی. انتظار خبری نیست

قاصدک

قاصدک! هان، چه خبر آوردی؟ از کجا، وز که خبر آوردی؟ خوش خبر باشی، امّا، امّا گِرد بام و درِ من بی‌ثمر می گردی. انتظار خبری نیست

اندر احوالات هدفمند شدن!!!

نمیدونم چرا اصلن حسس نوشتن نمیاد یعنی تو این وبلاگ جدید حسسش نمیاد هر وقت این صفحه را باز میکنم که بنویسم اول یه ساعت زل ل ل ل میزنم بهش بعد یه خمیازه و یه تکون اینور ویه تکون اونور آخرشم میگم بیخیال باااااا.چکار کنم

یه چیزی میخواستم بنویسم در مورد حمام کردن دیشب امیر که حدود 2 ساعت طول کشید و آخرش تا من آبگرمکن را خاموش نکردم نیامد بیرون! خواستم حمام کردنش را هدفمند کنم خودم هدفمند شدم رفت.............

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد